czwartek, 8 marca 2012

Dzień.

12:33
Tak mi się skojarzyło z powiedzeniem odnośnie człowieka. 'Jesteś wyjątkowy... jak każdy inny'. Więc, taki sam jest ten dzień. 8 marca, Dzień Kobiet, dlatego wyjątkowy? Neee, po prostu dlatego, że jest dniem i żaden nie będzie takim samym.

Brak komputera zbyt dobitnie pokazuje ile czasu się marnuje przy tej maszynie. W pierwszej chwili doceniłam, że mam chwile na niezałatwione sprawy, ale teraz, gdy mam już wszystko poukładane, nie wiem czym mam się zająć. Przecież nie mogę wiecznie sprzątać i książek czytać. A właśnie! Nawet nie wiem (nie pamiętam, nie mam jak sprawdzić), czy pisałam, że czytam biografię Kingi Rusin. Może nie tyle biografia co długi wywiad z psychoterapeutką Małgorzatą Ohme. Takie tam sobie babskie sprawy jak przy kawie. Zapewne ktoś, kto ma różnego rodzaju emocjonalne problemy dobrze się odnajdzie w tej rozmowie. Ja póki co jestem biernym słuchaczem/czytaczem, no ale nie jest powiedziane, że tam dalej czegoś dla siebie nie znajdę.
Miałam wielkie plany co do dzisiejszego dnia, ale nie uwzględniłam braku energii. Siedzę w szlafroku zwinięta w kłębek i tak mi tu dobrze i ciepło, że ciężko się ruszyć, więc mogę się zająć tylko tym co jest w zasięgu kończyn. Dobrze że kartka z długopisem była, a oprócz to niewiele tego jest: pilot, książka i lakier do paznokci. Z wszystkiego już dzisiaj skorzystałam. Został jedynie pies śpiący przy nogach, ale on ma mnie chyba w poważaniu więc raczej się ze mną nie pobawi. Może powinnam sobie znaleźć jakieś hobby.

Nadal w międzyczasie czytam "Monopol na zbawienie". Czymś tam zawsze nakarmię swoją wiedzę, ale głównie to z dystansem przyswajam te sprawy. Mniejsza z tym, zupełnie nie do tematu... fajny cytat tam po prostu wyczytałam:

"Miłość to piękna rzecz, ale ograniczając się do uczuć, nie odwiedzając przy tym mózgu, może być zabójcza"
- Szymon Hołownia -

- Dziub co dzisiaj robimy?
- To co zawsze, podbijamy świat!
 Także już sobie pójdę bo mam dzisiaj wielką misję do spełnienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz