czwartek, 14 kwietnia 2011

RRRRRRRRRRR

Pewnie zastanawiacie się co to za tytuł. Otóż ja tak słyszę odgłos słonia, tylko do tego rrr trzeba jeszcze taki oddźwięk zrobić. Czemu słoń? bo tak się czuję. Mógł być też wieloryb, ale on przynajmniej pływa, ja nie umiem aż tak. Chciałam wkleić zdjęcie, coby zobrazować tutaj wszystko i szukając go lekko (tylko) się podłamałam. Słonie też pływają...


Nic to. Na mojej liście życiowych celów widnieje umiejętność pływania i nurkowania bez zatykania nosa. Nawet dzieciaki to potrafią, a ja jakaś jestem inna.

Jestem od dzisiaj na diecie Dukana. Nie wiem czy to najlepszy pomysł zważając na fakt, że dziś bądź jutro dostane okres a wtedy chęć na jedzenie wzrasta 3 razy. Już mam dylemat, bo muszę iść coś zjeść, a nie bardzo mam co. Zostało mi ugotowanie sobie jajek. Największy problem zbliży się w weekend, a mianowicie PIWO. Ostatnimi czasy mam na niego straszną ochotę i jak się nie napiję, to czuję jakbym przebiegła 1000 metrów bez możliwości zwilżenia ust. Ale mam zamiar się zaprzeć, a nóż widelec się uda.

Zakończyłam swoją historię z Harrym Potterem. Jest mi smutno. Towarzyszył mi bardzo długo i cała frajda zakończenia danej części polegała na tym, że wiedziałam, że będzie następna, a tu taki solidny koniec. Mogę (i pewnie to zrobię) obejrzeć filmy, chociaż to nie to samo. Jedyne czego się boję to mojego rozklejenia się w pewnych momentach. Zrobiłam się straszna cipa wrażliwa i czytając zabroniłam sobie oglądać filmów. Pierwsze części to taka przygodówka, im dalej tym gorzej.

Tak, kupiłam sobie tabletki na cycki. Część ciała która nie zawsze, ale bardzo często staje się moim kompleksem. Raz rosną, raz maleją, raz wypływają ze stanika, a raz mogę sobie wypychać skarpetkami ten stanik. Teraz są w miarę fajne, ale to dlatego,że ważę prawie tyle co moja ciężarna siostra. Chce schudnąć i pierwsze 2 kilo zejdzie z cycków. Tak więc prawie Tereska (z przodu deska, z tyłu deska)... prawie, bo z przodu bebech zostaje. W każdym razie, nie płaczę po nocach, że nie mam figury pań z playboya, chociaż było by miło :) Jeżeli jest jakaś opcja by bezboleśnie i tanio sobie w czymś pomóc to można spróbować nawet jeśli okaże się bublem to na przyszłość będą wnioski :)

Idę ugotować jaja a potem się zajmę moim brzuchem... kolejnym podpunktem z listy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz