środa, 27 kwietnia 2011

Zdycham.

Nawet bym się skusiła na lekarza gdyby było ubezpieczenie. Wiem! Sama jestem sobie winna, nie trzeba tego tematu bardziej rozwijać, ani komentować. Skończmy na tym, że sobie zdycham.

Jeszcze trochę leniuchuje. Nabieram mocy urzędowej do działania. Nawet mam motywacje. Czekam aż z grubsza miną wszystkie niepotrzebne dolegliwości. Poprawiam sobie humor innymi przyziemnymi bajerami. Między innymi bawieniem się włosami. Troszkę porudziałam ;) Pozdrowienia dla szwagra :D Chciałam też sobie kupić coś w lumpie, ale pozamieniali dni i dzisiaj nie było obniżki 70% tylko 50%. Szkoda mi było kasy i stwierdziłam, ze to znak, ze nie powinnam wydawać pieniążków już na szmaty :)

Czytam tego Alchemika. Dobrze przyswajalna książka. Podejrzewam, że ma ona na celu pokazanie czytelnikowi jakiejś ważnej rzeczy w życiu. Zobaczymy jak skończę. Bardzo lubię krótkie opowiadanka które moralnie kształcą ludzi. Przydałoby się troszkę ponaprawiać to bydło. W tej książce aż się roi od mądrych tekstów... (przeczytałam już ponad połowę, ale postaram się jakieś ładne wybrać słówko :)

"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące"

"Wszystkie dni stają się takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko , czym obdarowuje ich los"

"Jeśli szczęście się do nas uśmiecha, to trzeba z tego korzystać i starać się mu dopomóc, tak jak ono pomaga nam"

"Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem"

Tego ostatniego cytatu kiedyś nie rozumiałam, a jest on chyba jednym z ważniejszych. Jako chaotyczna osoba bardzo muszę się starać, żeby skupić się na tym co się dzieje w chwili obecnej. Często mam z tym jeszcze problemy, ale idę do przodu. Na przykład Maniek nauczył mnie skupiać się na myciu zębów... a zawsze bezwiednie majtałam tą szczoteczką :)

1 komentarz:

  1. hahaha to do ostatniego zdania, niektore rzeczy maja zakaz komentowania wiec powiem tylko ze te cytaty sa super, lubie takie :) noi zawsze daja do myslenia :) kuruj sie buraku :)

    OdpowiedzUsuń